×
Önemli Duyuru
Skip to content
Güncel Duyurular
2023-2024 Bahar Dönemi Gastronomi ve Mutfak Sanatları ...
Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü 2022-2023 yılı ...
STAJ MÜLAKAT TARİHİ
Gastronomi ve Mutfak Sanatları
444 0 478
stf@karabuk.edu.tr
EN
|
TR
Menu
Ana Sayfa
Bölümümüz
Hakkımızda
Akademik Personel
Sık Kullanılanlar
Akademik Takvim
Yönetmelikler
Yönergeler
Erasmus, Farabi, Mevlana
Gastronomi Ve Mutfak Sanatları Bölümü Müfredatı
Gastronomi Ve Mutfak Sanatları Bölümü Ders İçerikleri
Gastronomi Ve Mutfak Sanatları Bölümü İşletmede Mesleki Eğitim Uygulama Esasları
Gastronomi Ve Mutfak Sanatları Bölümü Logosu
Staj
Yaz Staj Formları Ve İşleyiş
Stajyerin İşyerinden Ayrıldığına Dair Dilekçe
İntörn Staj Formları Ve İşleyiş
Devlet Katkısı Formu
Aday Öğrenci
Yüksek Lisans
Faydalı Linkler
Yök
Ösym
Gastronomi Turizmi Derneği
İletişim
Staj Formları
Staj Formları
Staj:
Öğrencilerin almış oldukları eğitimle kazandıkları bilgi ve becerilerini uygulayarak güçlendirebilecekleri nitelikte ve bölümleri/programlarıyla ilgili yiyecek içecek işletmelerinde yapılır. Bu paralelde; öğrencilerin staj yapacakları asgari işletme şartları aşağıda sıralanmıştır.
Gastronomi ve Mutfak Sanatları Staj Komisyonu Kararı ile Onaylanan;
· 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmeleri Mutfakları,
· Birinci Sınıf Tatil Köyleri Mutfakları,
· Gastronomi ve Mutfak Sanatları Staj Komisyonu Kararı ile Onaylanan Restoranlar,
· Catering Firmaları,
· Kruvaziyer Gemi Mutfakları,
· Gastronomi ve Mutfak Sanatları Staj Komisyonu Onayı ile Kabul Edilen Diğer Kamu ve Özel Sektöre ait kuruluşlar
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ SAFRANBOLU TURİZM FAKÜLTESİ GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜ YAZ STAJI BAŞVURU BASAMAKLARI
Adım 1:
Staj Başvuru:
Öğrenciler Staj dersi kapsamında başvuruda bulundukları firmaya,
2 nüsha
olacak şekilde
Ek-1:Staj Başvuru Belgesi’nin
ilgili yerlerini doldurtacaklar ve kendileri de dolduracaktır. Daha sonra Nüfus cüzdanı fotokopisi ile
Ek-2 Taahhütname
belgesini doldurup bu 4 belgeyi danışmanlarına teslim etmeleri gerekmektedir. Evrakların son teslim tarihi
1 Mayıs 2024’
tür.
Adım 2: Staj Değerlendirme:
Danışmanlarda toplanan
Ek-1: Staj Başvuru Belgesi
10 Mayıs 2024
tarihine kadar değerlendirilip Staj yerleri kabul edilen öğrenciler bölüm web sayfasından ilan edileceklerdir. Staj yeri kabul edilmeyen öğrenciler ve zorunlu nedenlerle staj kabul belgesini getiremeyen öğrenciler
22 Mayıs 2024'e
kadar danışmanlarına teslim edip staj yerlerini onaylatmak zorundadırlar.
Adım 3: Stajın Yapılması:
08 Temmuz – 29 Ağustos 2024
tarihleri arasında stajlar yapılacaktır. Öğrenciler staj süresince Staj defterlerini doldurup firmaya onaylattıracaklardır.
Adım 4: Stajın Tamamlanması:
Staj bitiminde,
"Staj Defteri"
ni (bu defter, STF internet sayfasında örneği vardır) ve "
Staj Sicil Fişi"ni
(kapalı, imzalı ve kaşeli bir zarf içerisinde) "Evrak Kayıt" birimine teslim edeceklerdir (Son Tarih:
11 EKİM 2024
).
Evrakların danışmanlara tesliminden öğrenci sorumludur.
NOT: Staj defteri zarf içine koyulmayacaktır.
*Uluslararası öğrenciler stajlarını kendi ülkelerinde yapabileceklerdir.
Adım 5: Notların Girilmesi:
Bölümler staj defterlerini inceleyecek ve stajı kabul edilen öğrencilerin listesi
08 Kasım 2024
tarihine kadar OBS girilerektir.
EK-1
EK-
2
TAAHÜTNAME
EK-
3
STAJ DEFTERİ
EK-
4
STAJ SİCİL FİŞİ
Hedefler